sunnuntai 4. tammikuuta 2009

32°C, Current: Clear, Wind: E at 17 km/h, Humidity: 48%

Auts, nyt on ollut alaselkä kipeä jo reilu 5 päivää. Syy on tuntematon, mutta Tarzan-leikit on jäänyt väliin. Aleista löytyi halvalla ja paljon :) kävin perjantaina myös kaverin Kathrynin 18v synttäreillä. Oli kiva nähdä kaverit vähästä aikaa, kun niitä ei muuten paljoa nyt lomalla näy. Kaikki tekee töitä tai reissaa.

Lauantaina päätettiin lähteä kävelyretkelle Kentin kanssa. Soitin myös Akselille ja Miinalle, mutta puhelu ei mennyt läpi. Otettiin juna Bondi Junctionille, mistä bussi jatkoi maailmankuululle Bondi beachille. Ei ihan syyttä suosittu uimaranta: lähellä keskustaa, täydellinen hiekka ja hyvät aallot surffareille. Bondilta aloitettiin parin tunnin kävely rantaviivaa seuraavaa polkua pitkin Coogee beachille. Väliin mahtui pari pienempää rantaa, kallionkielekkeitä, puistoja ja suuri hautausmaa. Puolessa välissä matkaa törmättiin kaskas, Akseliin ja Miinaan, harmi vain että he menivät vastakkaiseen suuntaan. Coogeelle päästyämme napattiin bussi takaisin Bondi Junctioniin, missä on upouusi ostoparatiisi heti juna-aseman vieressä. Oltiin kyllä jo käytetty kaikki rahat joten tyydyttiin pirtelöihin. Illalla jouduin jo ottamaan särkylääkkeen selkään että sain unta.

Sunnuntaina käytiin salilla taas hostisän kanssa. Selän takia päätin vain sotkea pyörällä, ja se tuntui jopa helpottavan oloa. Iltapäivällä rotariklubin pomo Michael piti bbq juhlat, ja paikalle saapui kasa rotareita ja muita tuttuja. Illalla poreammeeseen ja hierontaohjelma selälle. Otin vielä yhteyttä fysioteraupeuttikaveriin Jenniin ja kyselin että mihin tässä vielä joudutaan.

Maanantai 5.1 lähdin Juhan kanssa rakennustöihin. Ah että kun kaipasinkin puun hajua ja sahanpurua. Vaihdettiin jonkun Juhan kaverin terassin lasiovet. Oli siinä haastetta ja projektia, niinkuin pitääkin!! 8h työpäivän jälkeen kotiin. Kyllä se käsillä tekeminen on sitten kermaa :)

p.s kolmella pallolla jonglööraa jo mainiosti